Jautājumi

I. Princips un reģistrēšanās

Kā tas darbojās?

Ernio.lv ir sabiedrības vietne ar piedāvājumiem, kas ļauj ikvienam dalīties ar tiešsaistes vai veikalu piedāvājumiem, kuri viņam vai viņai liekas interesanti.  Balsojumu sistēma katram piedāvājumam, ļauj atlasīt piedāvājumus, ar kuriem dalās: vietnes lietotāji var nobalsot pozitīvi, ja secina, ka piedāvājums ir ļoti interesants, vai arī negatīvi pretējā gadījumā.  Piedāvājumi, kuri sasniedz 20 pozitīvus vērtējumus parādās mājaslapā, kas izceļ tikai labākos piedāvājumus, kurus piedāvā sabiedrība.  Ernio.lv ir arī „palīdzi sev” vietne, kur lietotāji var brīvi dalīties ar savu pieredzi, padomiem, trikiem... viss notiek labā noskaņojumā un ar cieņu pret citiem :).

Kāpēc un kā reģistrēties?

Reģistrācija ir pilnīgi par brīvu. Jūs varat apskatīt visu vietnes saturu arī bez reģistrācijas, taču Jums ir nepieciešams konts, lai varētu balsot, atstāt komentārus, vai izveidot personalizēto piedāvājumu plūsmu u.c.  Pastāv divas iespējas:  - Jūs varat pierakstīties ar savu Facebook, vai Draugiem.lv kontu (mēs nekad nepublicēsim Jūsu profila saturu bez Jūsu atļaujas). Šajā gadījuma reģistrācija ir ļoti ātra un nekāda informācija netiek pieprasīta. - Jūs varat reģistrēties caur tradicionālo reģistrācijas formu mājaslapā, kur ir jāaizpilda tikai trīs laukumi: Jūsu lietotāja vārds, Jūsu e-pasta adrese (derīga, jo mēs nosūtām Jums apstiprinājuma pieprasījumu) un Jūsu parole.

Es nesaņēmu apstiprinājuma e-pastu, ko man darīt?

Parasti apstiprinājuma vēstule tiek sūtīta nekavējoties, tātad Jums tā ir jāsaņem 2-5 minūšu laikā pēc reģistrācijas. Pārbaudiet spam sadaļu, ja vēstules nav jūsu pamata e-pasta sadaļā.  Ja tas nepalīdzēja, mēs piedāvājam ielogoties mājaslapā izmantojot datus, kurus Jūs ievadījāt reģistrācijas laikā, Jums automātiski tiks piedāvāts saņemt jaunu apstiprinājuma e-pasta vēstuli. Mājaslapā tiks arī parādīta e-pasta adrese, kuru Jūs ievedat reģistrācijas laikā, tātad Jūs varēsiet pārbaudīt, vai tā ir pareiza. Mēs piedāvājam Jums sazināties ar mums, ja tas nav Jūsu gadījums. Arī ja Jūs joprojām nesaņēmāt apstiprinājuma vēstuli pēc šīs procedūras.

Kādas sadaļas pastāv šajā lapā?

Piedāvājumi: Ta ir speciāla sadaļa izdevīgiem piedāvājumiem, piedāvājumiem no izpārdošanām. Diskusijas: Tā ir vieta, kur Jūs varat apspriest piedāvājumus, kā arī pavisam citus tematus.

Ko nozīmē cilnes „Populārs”, „Jauns”, „Aprunāts” ...?

Populārs: Atspoguļo tikai piedāvājumus, kurus ar pozitīvu balsi ir novērtējuši 20 reizes. Atlase notiek pamatojoties uz datumu un laiku, kad piedāvājums sasniedza 20 pozitīvas balsis. Piedāvājumi, kuri pēdējie palika populāri, tiek atspoguļoti saraksta sākumā, nenotiek atlase pēc popularitātes rādītāja.  Jauni: Atspoguļo piedāvājumus neskatoties uz to vērtējumu (pat tie, kuri pārsniedza 100 pozitīvo balsu). Atlase notiek no jaunāka piedāvājuma līdz vecākam.  Aprunāti: šī sadaļas funkcionalitāte atkārto tādu pašu, kas ir forumā. Jaunākie piedāvājumi tiek automātiski vilkti uz saraksta sākumu, pat ja tiem nav komentāru, kā arī piedāvājums nokļūst saraksta sākumā, kad tam parādās komentārs. Šī cilne neatspoguļo piedāvājumus ar vislielāko komentāru skaitu, bet atspoguļo tos, kuros ir aktivitāte.

Kā tiek finansēta šī vietne?

Mājaslapa galvenokārt tiek finansēta caur partnerattiecību mārketinga saitēm (affiliate): mums ir nodibinātas partnerattiecības ar noteiktiem tirgotājiem un pakalpojumu sniedzējiem ar mērķi saņemt komisijas maksu, kad Jūs iegādājaties preci, vai pakalpojumu caur šo platformu.  Mēs arī piedāvājam mūsu partneriem, iespēju, izcelt tos piedāvājumus, kuri esot īpaši interesanti un populāri šajā platformā, skatīt jautājumu: „Ko nozīmē „Izcelts” uz dažiem piedāvājumiem”? lai saņemtu vairāk informācijas.  Mēs ticam, ka mūsu finansēšanas metode nesamazina vietnes objektivitāti, jo vienmēr par piedāvājumiem balso paši lietotāji, kas arī ļauj izdarīt secinājumus par piedāvājumiem.  Ņemiet vērā, ka mēs nesniedzam saviem partneriem nekāda veida personisko informāciju.

Kurš var publicēt piedāvājumus šajā vietnē?

Visi lietotāji var publicēt piedāvājumus šajā vietnē. Tirgotājiem nedrīkst veicināt savus piedāvājumus, tāpat, kā arī zīmoliem nedrīkst izcelt savu produkciju.

Vai vietnē publicētie piedāvājumi tiek moderēti / koriģēti?

Piedāvājumi tiek publicēti vietnē nekavējoties un tiek moderēti jau pēc tam (post-moderation). Tie piedāvājumi, kuri nav izveidoti saskaņā ar mūsu lietošanas noteikumiem, tiek deaktivēti, savukārt pārējie tiek papildināti, ja mēs uzskatam, ka nav norādīta kāda svarīga informācija.

II. Pievienošanas info

Kā publicēt piedāvājumu?

Jums ir jāielogojas vietnē, un jāizvēlās poga (+ Jauns). Pēc tam Jums jāizvēlas, kāda veida piedāvājumu Jūs gribat publicēt: Piem. “Piedāvājums”, “Kupons”.  Jūsu piedāvājums tiks nekavējoties publicēts vietnē un tiks moderēts jau pēc tam (post-moderation). Neuztraucēties, ja tas nestrādā tādā veidā, kā Jūs esat domājis, vietnes lietotāji dažreiz ir prasīgi, taču citreiz Jums noteikti izdosies. Piedāvājuma vērtējums ir tikai viens rādītājs starp daudziem citiem, tātad Jūsu piedāvājums var ieinteresēt cilvēkus, pat ja tā vērtējums nav pozitīvs.

Kādas sākotnējās pārbaudes ir jāveic pirms piedāvājuma publicēšanas?

Vispirms neaizmirstiet salīdzināt cenas caur salīdzināšanas saitiem, tādiem, kā Salidzini.lv, Kurpirkt.lv ... liela daļa no atlaidēm, ko uzrāda tirgotāji neesot īsta. Tad pārbaudiet, vai piedāvājums netika jau publicēts vietnē mazāk, kā mēnesi iepriekš.  Ja tirgotājs ir ārvalstu, pārliecinieties, ka ir iespējama piegāde Latvijā. Ja Jūsu piedāvājumi attiecas uz veikaliem, neaizmirstiet norādīt uz pierādījumu, ka tas eksistē (piemēram, kvīts bilde, saite uz katalogu ...).  Visbeidzot, iesakām pārbaudīt tirgotāja krājumu, ja iespējams. Ja piedāvājums ir pārāk ierobežots (mazāk par 4 vienībām krājumā), tad piedāvājumu diemžēl nevarēs publicēt vietnē.

Kā noteikt „parasto cenu” ?

Parastā cena ir cena, kas tiek pamatota ar esošiem piedāvājumiem no citiem tirgotājiem, tātad parasti ir nepieciešams pielietot dažus cenu salīdzinājuma veidus, lai to noteiktu. Ja pārāk maz tirgotāju piedāvā produktu, kuru Jūs gribat nopublicēt, ir ieteicams nenoteikt ierasto cenu, jo tā bieži var būt nereprezentatīva.

Es nopublicēju piedāvājumu, bet tas netiek attēlots piedāvājumu sarakstā meklēšanā, vai tas ir normāli?

Kad Jūsu piedāvājumu deaktivizē moderatoru komanda, Jums tiek automātiski nosūtīta privātā vēstule, lai informētu Jūs par atteikšanas iemesliem. Mēs iesakām Jums pārbaudīt Jūsu pastkasti, ja Jūsu piedāvājums netiek attēlots vietnē.  Tiklīdz izskatīšana tiek paveikta, publicēto piedāvājumu indeksācija nenotiek zibenīgi, parasti Jūsu piedāvājums parādās rezultātos pēc desmit minūtēm.

Vai ir iespējams nopublicēt manu piedāvājumu, pēc tam, kad tas jau tika publicēts?

Jūs varat rediģēt savu piedāvājumu, nospiežot „Labot” pogu. Atcerēties, ka Jums nav jālieto šī iespēja, lai pilnībā mainītu savu oriģinālo piedāvājumu, jo tādā gadījumā balsojums un komentāri zem Jūsu piedāvājuma vairs nebūs aktuāli.  Ņemiet vēra, ka bez Jums tikai moderatoriem un administratoriem ir iespēja rediģēt Jūsu piedāvājumus.

III. Vietnē attēloto indikatoru nozīme

Kāpēc uz dažiem piedāvājumiem parādās „Jauns”, vērtējuma vietā?

Kad šajā vietnē tiek publicēts piedāvājums, tā balsojums pirmo 15 minūšu laikā tiek marķēta kā „Jauns”, tātad balsojums nekādā veidā netiek ietekmēts. Tomēr, pirms šī perioda beigām balsojums parādās, ja Jūs balsojiet par piedāvājumu.

Kas attiecas uz mazo liesmu, kas parādās pie vērtējuma dažiem piedāvājumiem?

Šī liesma tiek automātiski attēlota piedāvājumiem, kuri saņem ļoti lielu skaitu pozitīvo vai negatīvo vērtējumu īsā laika periodā. Parasti šāds indikators nozīmē, ka piedāvājums ir ļoti interesants.

IV. Balsošana un komentāri

Kā balsot?

Lai balsotu, Jums jāielogojas vietnē. Tad nospiediet uz vienu no balsošanas pogam. Sarkanā poga nozīmē pozitīvu vērtējumu, bet zila – negatīvu. Visiem lietotājiem ir vienāda balss vērtība - 1°.  Tomēr, kā Jūs redzat, attēlotajās balsīs nav komata. Un tiešām, kad Jūs balsojat, tā vizuāli pieaug par 1 °, taču Jūsu balss tiek ņemts vērā ar vērtību 1.5 °. Tātad, lai balsis no 0 pieaugtu līdz 3 ° ir nepieciešamas divas balsis, utt.  Galvenajā balsu attēlā, vērtība vienmēr tiek noapaļota līdz veselam skaitlim.
Daži piemēri: 
- Teorētiskais piedāvājuma vērtējums: 1.5 → Vērtējums, kas tiek attēlota lietotājam: 2  
- Teorētiskais piedāvājuma vērtējums: 4.5 → Vērtējums, kas tiek attēlota lietotājam: 5 
- Teorētiskais piedāvājuma vērtējums: - 4.5 → Vērtējums, kas tiek attēlota lietotājam: - 4
Turklāt, uzlikto vērtējumu pēc tam nevar mainīt. 
Pievienot Jūsu vērtējumam paskaidrojošo komentāru vienmēr ir noderīgi visai sabiedrībai, mēs ļoti iesakām Jums to darīt;).

Kā pārstāt saņemt paziņojumus par piedāvājumiem?

Ja Jūs komentējāt vai publicējāt piedāvājumu, Jūs automātiski saņemsiet iekšējos paziņojumus no vietnes izvēlnes, kad piedāvājumam tiek pievienots jauns komentārs. Zem sava profila iestatījumiem, Jums ir iespēja atzīmēt, kādus pazoņojumus Jūs vēlaties saņēmt un kādus nevēlaties.

V. Opcijas

Kāpēc paziņot par piedāvājumu?

Ir iespējams paziņot vietnes moderatoru / administratoru komandai par piedāvājumiem, ja Jūs konstatējāt kopiju (ja tiek publicēts ar iepriekšējo piedāvājumu identisks piedāvājums, mazāk nekā mēnesi pēc tam), ja aprakstā ir kļūda, ja trūkst informācija, ja netiek ievēroti noteikumi.  Dažreiz Jūs nesaņemsiet atbildi no komandas, taču tas nenozīmē, ka Jūsu paziņojums netika izskatīts.

Kāpēc izbeigt/ atkārtoti aktivizēt piedāvājumu?

Ja attiecīga darījuma iespēja ir beigusies (piedāvājums vairs nav pieejams veikalā, cena tika palielināta...), tad attiecīgais piedāvājums ir jāizbeidz. Piedāvājums tomēr ir jāatstāj aktīvs cik ilgi vien iespējams, lai saņemtu no tā labumu pie sekojošiem nosacījumiem: daži tirgotāji, piemēram Amazon, atstāj iespēju izvietot piedāvājumu, kad prece šobrīd nav pieejama veikalā, tādā gadījumā piedāvājums nav jāizbeidz tikmēr cena paliks nemainīga. Visbeidzot, vietne automātiski izbeidz piedāvājumus, kuri tika publicēti vairāk, nekā sešus mēnešus atpakaļ.

VI. Lietotāja profils un iestatījumi

Vai ir iespējams mainīt savu lietotājvārdu?

Jums ir iespējams mainīt savu lietotājvārdu no Jūsu konta iestatījumiem..

Kā es varu izdzēst savu kontu?

Vispirms, Jums ir jāatceras, ka šī procedūra ir neatgriezeniska, nav iespējams atjaunot izdzēsto kontu, tātad lūdzu sazinieties ar mums pirms pieteikt sava konta dzēšanu, mēs vienmēr būsim priecīgi Jums palīdzēt.  Ja Jūs pieņemat šādu lēmumu, Jums ir jāieiet sava profilā un lapas apakšā ir dzēšanas poga. Jūsu profils tiks neatgriezeniski izdzēsts pusnaktī, taču Jūsu piedāvājumi, temati, komentāri un atbildes, ko Jūs publicējāt vietnē, tiks saglabāti.

Kā es varu anulēt sava konta izdzēšanu?

Jums ir vienīga iespēja atcelt sava konta dzēšanu tajā pašā dienā, kad Jūs izvēlējāties dzēšanas procedūru, pirms pusnakts. Lai to apturēt, vienkārši ieejiet atpakaļ savā profilā un apturiet konta dzēšanu.

Kā es varu atteikties no ziņu abonēšanas?

Ja Jums nav konta vietnē, Jūs varat atrakstīties nospiežot saiti “Atrakstīties” saņemtās vēstules apakšā.  Ja Jūs esat reģistrēts lietotājs, Jūsu jaunumu abonēšana tiek piesaistīta Jūsu kontam. Ieejiet sava profila iestatījumos,  "Janumu saņemšana" lai atceltu savu abonēšanu.

Kā es varu mainīt savu profila bildi un aprakstu ?

Jūs varat pielāgot šos iestatījumus ieejot sava konta iestatījumu „Profils” sadaļā. 

VII. Sekojiet mums un sazināties ar mums

Kā nepalaist piedāvājumu garām?

Jums ir četras iespējas nepalaist piedāvājumu garām:  - pa ē-pastu: pierakstoties jaunumu saņemšanai (mājaslapas apakšā).  Promo kodi ... (skatīt mājaslapas apakšā).  - Caur Twitter, sekojot @Ernio.lv kontam, kas atspoguļo tikai populārus piedāvājumus, - Caur Facebook: kļūstot par mūsu lapas fanu, kas attiecās uz labākiem vietnes piedāvājumiem.

Kā sazināties ar Jums?

Vienkārši aizpildiet mūsu kontaktpersonas formu, vai arī nosūtiet mums vēstuli sociālajos tīklos.